Kreativno postavljen proces sa dinamičnim i inovativnim pristupom za dobijanje predloga koji osim što ispunjavaju i prevazilaze očekivanja.
Osmišljena da nadmaši i prevaziđe konkurente i obezbedi dobijanje posla.
Podrška u donošenju odluka kroz sagledavanje situacije, uz obezbeđenje sveobuhvatne informisanosti.
Strateški alat koji obezbeđuje sveobuhvatan skup podataka za procenu entiteta kroz identifikaciju faktora koji utiču na donošenje odluka i organizacionu efikasnost.
Detaljan i praktičan plan koji precizno definiše korake i zadatke potrebne za postizanje definisanih ciljeva.
Dobro strukturiran finansijski plan koji efikasno raspoređuje resurse kako bi se postigli ciljevi organizacije.
Marketinška inicijativa koja se ističe po svojoj kreativnosti i inovativnosti i uspešno se diferencira u odnosu na konkurenciju.
Događaj od strateškog značaja koji angažuje, informiše i ostavlja željeni utisak na predstavnike medija.