Postavljanje poslovanja je strateški i sistematski proces osnivanja i pokretanja novog poslovnog poduhvata.

Obuhvata planiranje, organizaciju i izvršenje ključnih elemenata kao što su definisanje poslovnih ciljeva, formulisanje poslovnog plana, kreiranje vizuelnog identiteta i implementacija operativnih struktura.

Cilj postavljanja poslovanja je transformacija poslovne ideje u funkcionalni entitet sa čvrstom osnovom za održivi rast i uspeh na tržištu.

Napomena o personalizovanom napretku. U procesu unapređenja profesionalnog nivoa ili prisutnosti, namere i zahtevi uvek će biti usklađeni sa procenjenim mogućnostima, kako bi se obezbedila realna izvodivost i postigao zadovoljavajući nivo rezultata u projektovanom kvalitetu. Proces započinje zajedničkim istraživanjem potreba i definisanjem ciljeva, gde se progres kroz krivu promišljanja ili učenja odvija brzinom koja je prilagođena kompleksnosti zahteva i raspoloživim kapacitetima pojedinca ili organizacije. Kontinuitet i tempo napretka diktira brzinu rada koja se balansira i stavlja u funkciju željene realizacije, uz uvažavanje svih komuniciranih očekivanja.

separator-1

Stručnost u analizi tržišta, strateško pozicioniranje, kreativno brendiranje i kontinuirano usavršavanje u uspostavljanju i unapređivanju poslovnih poduhvata:

  • Kreativna radionica za biznis koncept: istraživanje uslova, potencijala, poslovnih ideja i ciljeva
  • Koncept: postavka na osnovu raspoloživih uvida
  • Analiza izvodljivosti: procena potencijala za realizaciju poslovnog koncepta
  • Istraživanje i analiza tržišta: razumevanje karaktera i trendova industrije, preferencija kupaca i strategija konkurenata
  • Profilisanje konkurenata: analiza ponuda, strategija cenovnog pozicioniranja na tržištu
  • Strateško pozicioniranje: kapitalizacija svih snaga klijenta i zadovoljavanje potreba i zahteva tržišne kategorije
  • Razvoj vrednosne ponude /UVP – Unique Value Proposition/: adresiranje specifičnih zahteva na jedinstven način
  • SWOT analiza- snage, slabosti, mogućnosti, pretnje /SWOT – Strengths, Weakness, Opportunities, Threats/: identifikacija internih i eksternih faktora koji utiču na situaciju
  • Izrada biznis plana: analiza tržišta, finansijske projekcije i operativne strategije
  • Kreativna radionica za identitet poslovanja: generisanje ideja za naziv i privlačno i adekvatno prezentovanje poslovanja u javnostima i na tržištu
  • Kreiranje vizuelnog identiteta: logotip, fontovi, paleta boja, grafički elementi i materijali i alati za komunikaciju
  • Finansijsko planiranje: određivanje konkurentne strategije cenovne politike koja obezbeđuje profitabilnost
  • Struktura ponude: jasno, celovito i tačno komuniciranje roba i usluga
  • Strategija komunikacije sa klijentima: obezbeđivanje efikasnih odziva na interesovanja
  • Kontrola kvaliteta: protokoli koji obezbeđuju standardizaciju i upravljanje
  • Priprema za pregovore: definisanje ključnih uslova i odredbi u interesu i skladu sa poslovanjem
  • Podrška u pregovorima: asistencija tokom pregovora radi maksimiziranja mogućnosti za uspešnost ishoda
  • Odnosi sa klijentima: saradnički i fokusiran pristup za izgradnju mogućnosti za komunikaciju, veza i relacija
  • Evaluacija: sprovođenje analize nakon pokretanja poslovanja radi prikupljanja povratnih informacija, identifikacije oblasti za unapređenje i poboljšanja
  • Praćenje poslovanja: implementacija plana stalnog unapređenja na osnovu povratnih informacija nakon pokretanja poslovanja što osigurava kontinuirani uspeh
separator-1

Cenovnik. Modularno dizajniran, precizno strukturiran i transparentan, osigurava da se angažuju i plaćaju samo neophodni servisi. Za svaki zadatak za koji nas angažujete postoji celovita lista svih usluga koja se odnosi na taj zadatak, i sastoji se od neophodnih i opcionih, kao i eventualnih dodatnih usluga trećih strana. Tokom Inicijanog Četa vezanog za konkretan zadatak, u direktnom razgovoru biramo odgovarajući skup usluga i kreiramo konačnu listu potrebnih usluga. Za usklađivanje cena sa različitim nivoima zahtevnosti, postoji indeks za zahtevnost. Osnovna cena pomnožena sa ovim indeksom daje adekvatnu cenu za zadatak na određenom nivou zahtevnosti, osiguravajući tačan i fer cenovni model koji odgovara potrebnom nivou usluga, što se argumentuje i dogovara tokom Inicijanog Četa. Na osnovu ovih informacija formira se ponuda. Za načelnu informisanost o kategorijama i opsegu cena preuzmite cenovnike date u .pdf formatu uz svaki zadatak.

Business Set Up Pricing.pdf