Originalni koncept je singularna i inovativna ideja koja se ističe svojom originalnošću i kreativnošću.
Odstupa od konvencionalnog razmišljanja nudeći novi pogled ili rešenje.
Poseban je, privlači pažnju, provocira i preispituje postojeće norme.
Originalni koncept ima potencijal da inspiriše promene, budi interes i izgrađuje svoje mesto u odgovarajućoj sferi donoseći nešto novo i vredno.
Napomena o personalizovanom napretku. U procesu unapređenja profesionalnog nivoa ili prisutnosti, namere i zahtevi uvek će biti usklađeni sa procenjenim mogućnostima, kako bi se obezbedila realna izvodivost i postigao zadovoljavajući nivo rezultata u projektovanom kvalitetu. Proces započinje zajedničkim istraživanjem potreba i definisanjem ciljeva, gde se progres kroz krivu promišljanja ili učenja odvija brzinom koja je prilagođena kompleksnosti zahteva i raspoloživim kapacitetima pojedinca ili organizacije. Kontinuitet i tempo napretka diktira brzinu rada koja se balansira i stavlja u funkciju željene realizacije, uz uvažavanje svih komuniciranih očekivanja.

Generisanje originalnih koncepata koji imaju potencijal da ostvare uticaj u odgovarajućim domenima:
- Radionice inovacija: podstiču učesnike da razmišljaju na različite načine, istražuju nekonvencionalne ideje i sarađuju kako bi razvili inovativne koncepte
- Istraživanje tržišta: identifikacija trendova, nepoznanica i prilika i razumevanje trenutnog pejzaža što pomaže u identifikaciji oblasti u kojoj originalni koncept može da donese novu vrednost
- Analiza konkurencije: identifikacija postignutog kao i prilika za diferencijaciju što osigurava da se originalni koncept izdvoji na tržištu
- Uvidi iz različitih industrija: istraživanje koncepata i praksi iz nesrodnih industrija pošto kombinovanje elemenata karakterističnih za različite oblasti može da vodi kreiranju originalne ideje
- Pristup usmeren na korisnika: inspiriše ideje koje rešavaju realne izazove kako bi se razumele potrebe korisnika i identifikovale problematične tačke
- Analiza trendova: osnov za predviđanje budućih trendova industrije i novih tehnologija što omogućava razvoj originalnih koncepata usklađenih sa evolucijom tržišta
- Opredmećivanje ideje: kreiranje prototipa ili vizuelnih predstava potencijalnih koncepata što pomaže u materijalizaciji ideje, njenom usavršavanju i boljem razumevanju njenih praktičnih implikacija
- Kolaborativno generisanje ideja: upravljanje saradnjom između različitih timova ili zainteresovanih strana /Stakeholders/ radi dobijanja različitih perspektiva što doprinosi robustnijem procesu generisanja ideja i može da dovede do originalnih koncepata zasnovanih na kolektivnom znanju
- Integracija kreativne tehnologije: implementacija inovativnih i originalnih elemenata kao što su veštačka inteligencija, nadgrađena realnost ili blokčejn u koncept
- Brend identitet: osigurava autentičnost i povećava verovatnoću da originalni koncept bude uspešan
- Procena izvodljivosti: analiza tehničkih zahteva, dostupnosti resursa i potencijalnih izazova
- Iterativno usavršavanje: povratne informacije i nova saznanja daju osnov da se koncept iznova razmatra i usavršava što mu osigurava aktuelnost, relevantnost i kontiunalnu usklađenost sa potrebama

Cenovnik. Modularno dizajniran, precizno strukturiran i transparentan, osigurava da se angažuju i plaćaju samo neophodni servisi. Za svaki zadatak za koji nas angažujete postoji celovita lista svih usluga koja se odnosi na taj zadatak, i sastoji se od neophodnih i opcionih, kao i eventualnih dodatnih usluga trećih strana. Tokom Inicijanog Četa vezanog za konkretan zadatak, u direktnom razgovoru biramo odgovarajući skup usluga i kreiramo konačnu listu potrebnih usluga. Za usklađivanje cena sa različitim nivoima zahtevnosti, postoji indeks za zahtevnost. Osnovna cena pomnožena sa ovim indeksom daje adekvatnu cenu za zadatak na određenom nivou zahtevnosti, osiguravajući tačan i fer cenovni model koji odgovara potrebnom nivou usluga, što se argumentuje i dogovara tokom Inicijanog Četa. Na osnovu ovih informacija formira se ponuda. Za načelnu informisanost o kategorijama i opsegu cena preuzmite cenovnike date u .pdf formatu uz svaki zadatak.