Stimulativna organizaciona kultura podstiče inovacije, saradnju i angažovanje zaposlenih.

Takođe, podstiče kreativnost, otvorenu komunikaciju i osećaj svrsishodnosti među članovima tima i inspiriše pojedince da daju svoj maksimum, preuzmu inicijativu i kontinuirano se usavršavaju.

Ceni različitost, promoviše pozitivno radno okruženje i usklađena je sa misijom i vrednostima organizacije.

U stimulativnoj organizacionoj kulturi zaposleni se osećaju motivisano i osnaženo što doprinosi povećanoj produktivnosti i ukupnom uspehu.

Napomena o personalizovanom napretku. U procesu unapređenja profesionalnog nivoa ili prisutnosti, namere i zahtevi uvek će biti usklađeni sa procenjenim mogućnostima, kako bi se obezbedila realna izvodivost i postigao zadovoljavajući nivo rezultata u projektovanom kvalitetu. Proces započinje zajedničkim istraživanjem potreba i definisanjem ciljeva, gde se progres kroz krivu promišljanja ili učenja odvija brzinom koja je prilagođena kompleksnosti zahteva i raspoloživim kapacitetima pojedinca ili organizacije. Kontinuitet i tempo napretka diktira brzinu rada koja se balansira i stavlja u funkciju željene realizacije, uz uvažavanje svih komuniciranih očekivanja.

separator-1

Kreiranje i očuvanje stimulativne organizacione kulture usklađene sa korporativnim vrednostima koja podstiče angažovanje zaposlenih i doprinosi ukupnom uspehu:

  • Procena statusa: razumevanje trenutne organizacione kulture, identifikacija aduta, nedostataka i oblasti za poboljšanje
  • Definisanje vrednosti: osnov za zasnivanje organizacione kulture
  • Vizija kulture: radionice ili sesije za razvijanje vizije željene organizacione kulture koje uključuju zainteresovane strane /Stakeholders/
  • Razvoj liderstva: personifikacija promotera željenih vrednosti u organizaciji
  • Angažovanje zaposlenih: strategije za promovisanje komunikacije, prepoznavanje i osećaj pripadnosti
  • Prilagođeni programi obuke: upoznavanje zaposlenih sa karakterom željene organizacione kulture i usklađivanje ponašanja i stavova sa vrednostima
  • Planovi komunikacije: inteziviranje poruka putem različitih kanala što uključuje internu komunikaciju, sastanke na nivou zajednice /Townhall/ i forume
  • Inkluzivne prakse: dobrodošlica kroz poštovanje različitosti, pristojnost u komunikaciji i brigu i podršku za sve zaposlene
  • Metrika: određivanje ključnih pokazatelja performansi /KPI – Key Performance Indicators/ koji su povezani sa organizacionom kulturom i praćenje napretka tokom vremena radi razumevanja uticaja kulturnih inicijativa
  • Priznanja i nagrade: dizajniranje i implementacija programa kroz koje se potvrđuju i nagrađuju ponašanja usklađena sa željenim kulturnim vrednostima
  • Upravljanje promenama /Change Management/: osigurava da organizaciona kultura ostane otporna i prilagodljiva novim okolnostima tokom perioda promena
  • Mehanizmi povratnih informacija: ankete ili fokus grupa za prikupljanje uvida o zadovoljstvu zaposlenih trenutnim stanjem organizacione kulture i oblastima za poboljšanje
  • Jačanje tima /Team Building/: aktivnosti koje podstiču saradnju, komunikaciju i osećaj zajedničkog cilja među zaposlenima
  • Liderske radionice: unapređenje znanja i veština kojom se unapređuju uticajni nosioci
  • organizacione kulture
  • Strategije rešavanja konflikata: promocija pozitivnog i saradničkog radnog okruženja usmerenog ka željenim kulturnim vrednostima
  • Inicijative kontinuiranog poboljšanja: redovne procene i poboljšanja kulturnih inicijativa na osnovu povratnih informacija i potreba organizacije
  • Održivost: razvoj planova za održivost koji osiguravaju trajanje željene organizacione kulture
separator-1

Cenovnik. Modularno dizajniran, precizno strukturiran i transparentan, osigurava da se angažuju i plaćaju samo neophodni servisi. Za svaki zadatak za koji nas angažujete postoji celovita lista svih usluga koja se odnosi na taj zadatak, i sastoji se od neophodnih i opcionih, kao i eventualnih dodatnih usluga trećih strana. Tokom Inicijanog Četa vezanog za konkretan zadatak, u direktnom razgovoru biramo odgovarajući skup usluga i kreiramo konačnu listu potrebnih usluga. Za usklađivanje cena sa različitim nivoima zahtevnosti, postoji indeks za zahtevnost. Osnovna cena pomnožena sa ovim indeksom daje adekvatnu cenu za zadatak na određenom nivou zahtevnosti, osiguravajući tačan i fer cenovni model koji odgovara potrebnom nivou usluga, što se argumentuje i dogovara tokom Inicijanog Četa. Na osnovu ovih informacija formira se ponuda. Za načelnu informisanost o kategorijama i opsegu cena preuzmite cenovnike date u .pdf formatu uz svaki zadatak.

Stimulating Organizational Culture Pricing.pdf