Primamljiv brending za zaposlene kreira afirmativnu javnu sliku o organizaciji koja privlači talente i poboljšava reputaciju kompanije kao poželjnog poslodavca.

Uključuje kreiranje privlačne priče o kulturi radnog mesta, vrednostima i mogućnostima za profesionalni razvoj.

Primamljiv brending za zaposlene ima za cilj da pozicionira kompaniju kao privlačno i podržavajuće radno mesto.

Pozitivna percepcija poslodavca kroz primamljiv brending za zaposlene, osim što privlači kvalifikovane poželjne kandidate, doprinosi i zadržavanju zaposlenih i pozitivnom korporativnom identitetu u široj zajednici.

Napomena o personalizovanom napretku. U procesu unapređenja profesionalnog nivoa ili prisutnosti, namere i zahtevi uvek će biti usklađeni sa procenjenim mogućnostima, kako bi se obezbedila realna izvodivost i postigao zadovoljavajući nivo rezultata u projektovanom kvalitetu. Proces započinje zajedničkim istraživanjem potreba i definisanjem ciljeva, gde se progres kroz krivu promišljanja ili učenja odvija brzinom koja je prilagođena kompleksnosti zahteva i raspoloživim kapacitetima pojedinca ili organizacije. Kontinuitet i tempo napretka diktira brzinu rada koja se balansira i stavlja u funkciju željene realizacije, uz uvažavanje svih komuniciranih očekivanja.

separator-1

Strategija razvoja i održivosti atraktivnosti brenda poslodavca koji privlači vrhunski talenat, neguje pozitivnu radnu kulturu i doprinosi dugoročnom uspehu:

  • Procena brenda poslodavca: analiza povratnih informacija zaposlenih, sajtova za ocenjivanje poslodavaca i drugih relevantnih podataka
  • Definisanje ponude vrednosti poslodavca /EVP – Employer Value Proposition/: isticanje onoga što organizaciju čini jedinstvenom kao poslodavca po tome šta nudi zaposlenima
  • Brendiranje poruka i narativ: usklađivanje sa vrednostima organizacije i medijski tretiranim realnim iskustvima zaposlenih
  • Vizuelno brendiranje: atraktivan i dosledan identitet brenda apliciran na materijale za regrutovanje, sajtove i društvene medije
  • Karijerni sajt: odražava brend poslodavca, treba da bude korisnički prijatan i da pruža pozitivno iskustvo kandidata
  • Prisustvo na društvenim medijima: komunikacija kulture, vrednosti i iskustva zaposlenih organizacije što može uključivati redovne objave, iskustva zaposlenih i interni kompanijski sadržaj
  • Zaposleni kao preporuka: programi za podsticanje zaposlenih da dele svoja pozitivna iskustva i mišljenje o kompaniji i angažuju se na promociji brenda organizacije na društvenim medijima
  • Upravljanje ocenama i reputacijom: praćenje sajtova za ocenjivanje poslodavaca i upravljanje onlajn reputacijom odgovaranjem na recenzije i adresiranjem briga na pozitivan i transparentan način
  • Unapređenje iskustva kandidata: uputstva za unapređenje celokupnog iskustva kandidata kako bi njihova interakcija sa organizacijom, od prijave do integrisanja, odražavala željenu percepciju brenda poslodavca
  • Materijali za brendiranje poslodavca: brošure, prezentacije i video zapisi koji efikasno komuniciraju brend poslodavca potencijalnim kandidatima
  • Ciljane reklamne kampanje za regrutovanje: doseg željene ciljne grupe kroz različite kanale, uključujući onlajn oglasne table, društvene medije i publikacije specifične za industriju
  • Inkluzivno brendiranje poslodavca: posvećenost organizacije različitosti, jednakosti i inkluziji
  • Brendirani događaji: angažovanje potencijalnih kandidata, virtuelno ili uživo, kako bi im se približila kultura organizacije
  • Saradnja sa uticajnim osobama: pojačavanje poruke brenda poslodavca i proširivanje dosega
  • Metrike i analitika: merenje postignutog efekta brendiranja, uključujući saobraćaj na sajtu, angažovanje na društvenim medijima i stopu konverzije aplikacija
  • Kontinuirano unapređenje: redovno procenjivanje i usavršavanje inicijativa brendiranja poslodavca na osnovu metrika performansi i povratnih informacija
separator-1

Cenovnik. Modularno dizajniran, precizno strukturiran i transparentan, osigurava da se angažuju i plaćaju samo neophodni servisi. Za svaki zadatak za koji nas angažujete postoji celovita lista svih usluga koja se odnosi na taj zadatak, i sastoji se od neophodnih i opcionih, kao i eventualnih dodatnih usluga trećih strana. Tokom Inicijanog Četa vezanog za konkretan zadatak, u direktnom razgovoru biramo odgovarajući skup usluga i kreiramo konačnu listu potrebnih usluga. Za usklađivanje cena sa različitim nivoima zahtevnosti, postoji indeks za zahtevnost. Osnovna cena pomnožena sa ovim indeksom daje adekvatnu cenu za zadatak na određenom nivou zahtevnosti, osiguravajući tačan i fer cenovni model koji odgovara potrebnom nivou usluga, što se argumentuje i dogovara tokom Inicijanog Četa. Na osnovu ovih informacija formira se ponuda. Za načelnu informisanost o kategorijama i opsegu cena preuzmite cenovnike date u .pdf formatu uz svaki zadatak.

Inviting Employer Branding Pricing.pdf