Spektakularan događaj karakteriše značajan uticaj, jedinstvenost, uspešna realizacija i upečatljivost.

Prevazilazi standardna očekivanja i ostavlja snažan utisak na prisutne.

Bilo da je u pitanju korporativna funkcija, proslava ili okupljanje, spektakularan događaj zahteva detaljno planiranje i visok stepen kreativnosti kako bi pružio izvanrednost koja odgovara svrsi i rezonuje sa učesnicima.

Napomena o personalizovanom napretku. U procesu unapređenja profesionalnog nivoa ili prisutnosti, namere i zahtevi uvek će biti usklađeni sa procenjenim mogućnostima, kako bi se obezbedila realna izvodivost i postigao zadovoljavajući nivo rezultata u projektovanom kvalitetu. Proces započinje zajedničkim istraživanjem potreba i definisanjem ciljeva, gde se progres kroz krivu promišljanja ili učenja odvija brzinom koja je prilagođena kompleksnosti zahteva i raspoloživim kapacitetima pojedinca ili organizacije. Kontinuitet i tempo napretka diktira brzinu rada koja se balansira i stavlja u funkciju željene realizacije, uz uvažavanje svih komuniciranih očekivanja.

separator-1

Osmišljavanje, realizacija i evaluacija spektakularnog događaja:

  • Konsultacije: razumevanje vizije, svrhe i ciljeva, definisanje ciljne grupe i željenog efekta
  • Kreativni koncept: ideje usklađene s brendom, vrednostima i opštom temom događaja
  • Planiranje događaja i logistika: faze, vremenski raspored, lokacija, ketering, transport, smeštaj i specifične potrebe
  • Budžet: projektovanje, alociranje i upravljanje finansijskim resursima na strateški način kako bi svi zadati elementi spektakularnog događaja bili uspešno realizovani bez prekoračenja troškova
  • Selekcija i upravljanje angažovanim trećim licima: zakupi, protokolarni i operativni servisi, ketering, tehnika, oprema, dekoracija, zabava ..
  • Postavljanje lokacije: kreiranje jedinstvene i uzbudljive atmosfere kroz odgovarajuću postavku opreme i tehnike, brendiranje i kreativnu dekoraciju
  • Integracija tehnologije: moderna i inovativna tehnološka rešenja poput interaktivnih displeja, prenosa uživo ili aplikacija za događaje za unapređenje doživljaja
  • Planiranje zabave: koncepti koji odgovaraju tipu događaja i preferencijama publike što može uključivati žive nastupe, posebne govornike ili interaktivne aktivnosti
  • Participacija prisutnih: strategije za animaciju prisutnih tokom događaja što može uključivati interaktivne sesije, panele za pitanja i odgovore, mogućnosti umrežavanja i elemente gamifikacije /Gamification/
  • Brendiranje i obeležavanje: dosledna primena korporativnih standarda i usklađenost sa karakterom događaja
  • Marketing i promocija: u specifičnim slučajevima kada je potrebno dodatno zainteresovati ili zaintrigirati publiku, događaj se promoviše putem različitih kanala komunikacije, uključujući društvene mreže, imejl marketing i tradicionalno oglašavanje
  • Spisak gostiju i pozivnice: objedinjavanje imena, titula, kontakata i specifičnih potrebnih informacija u listu zvanica, izrada protokola za slanje pozivnica u skladu s kanalom komunikacije i tipom pozivnice, osmišljavanje pozivnica u odnosu na to da li su elektronske ili štampane, sa poklonom ili personalizovane, distribucija pozivnica i potvrda o prijemu
  • Upravljanje odzivima i registracijom /RSVP Répondez s’il vous plaît/: postavljanje odgovarajućih protokola kojima se upravlja listom pozvanih uz korišćenje tehnoloških rešenja za pojednostavljivanje procesa registracije i prijave
  • Integracija protokola za medije: upravljanje interakcijom sa novinarima, influenserima i medijskim kućama, komuniciranje poruke usklađene sa ciljevima događaja i olakšavanje izveštavanja radi jačanja ukupnog utiska o događaju
  • Osoblje: obezbeđivanje izuzetnog servisiranja događaja kroz regrutovanje i obuku odgovarajućeg osoblja
  • Mere bezbednosti i sigurnosti: kontrola mase, procedure za hitne situacije, poštovanje zdravstvenih, sigurnosnih i za konkretan događaj specifičnih protokola
  • Evaluacija: procena uspeha događaja u odnosu na unapred definisane ciljeve, prikupljanje povratnih informacija od prisutnih i zainteresovanih strana /Stakeholders/ kako bi se identifikovale oblasti za poboljšanje
  • Održivost: integracija inicijativa održivosti u proces planiranja događaja kao što je minimiziranje otpada, izbor ekološki prihvatljivih materijala ili promocija ekološki svesnih praksi
  • Personalizovana iskustva: personalizovani pokloni, VIP iskustva ili ekskluzivan pristup određenim karakteristikama događaja za odabrane goste
  • Dokumentacija i rekapitulacija događaja: dokumentovanje događaja putem fotografija i video zapisa, deljenje uspeha događaja sa širom publikom prikazivanjem važnih i upečatljivih trenutaka
  • Uključivanje zajednice: partnerstva sa lokalnim preduzećima, dobrotvorne komponente ili inicijative koje doprinose zajednici
  • Kontinuirana komunikacija s domaćinom događaja: redovna izveštavanja i uključivanje u donošenja odluka
separator-1

Cenovnik. Modularno dizajniran, precizno strukturiran i transparentan, osigurava da se angažuju i plaćaju samo neophodni servisi. Za svaki zadatak za koji nas angažujete postoji celovita lista svih usluga koja se odnosi na taj zadatak, i sastoji se od neophodnih i opcionih, kao i eventualnih dodatnih usluga trećih strana. Tokom Inicijanog Četa vezanog za konkretan zadatak, u direktnom razgovoru biramo odgovarajući skup usluga i kreiramo konačnu listu potrebnih usluga. Za usklađivanje cena sa različitim nivoima zahtevnosti, postoji indeks za zahtevnost. Osnovna cena pomnožena sa ovim indeksom daje adekvatnu cenu za zadatak na određenom nivou zahtevnosti, osiguravajući tačan i fer cenovni model koji odgovara potrebnom nivou usluga, što se argumentuje i dogovara tokom Inicijanog Četa. Na osnovu ovih informacija formira se ponuda. Za načelnu informisanost o kategorijama i opsegu cena preuzmite cenovnike date u .pdf formatu uz svaki zadatak.

Exceptional Event Pricing.pdf