Plan aktivnosti je detaljan i praktičan plan koji precizno definiše korake i zadatke potrebne za postizanje definisanih ciljeva.

Realan i jasan plan za implementaciju koji opisuje odgovornosti, vremenske okvire i merljive ciljeve.

Plan aktivnosti karakteriše izvodljivost, jasnoća i sposobnost da vodi pojedince ili timove ka uspešnoj realizaciji.

Napomena o personalizovanom napretku. U procesu unapređenja profesionalnog nivoa ili prisutnosti, namere i zahtevi uvek će biti usklađeni sa procenjenim mogućnostima, kako bi se obezbedila realna izvodivost i postigao zadovoljavajući nivo rezultata u projektovanom kvalitetu. Proces započinje zajedničkim istraživanjem potreba i definisanjem ciljeva, gde se progres kroz krivu promišljanja ili učenja odvija brzinom koja je prilagođena kompleksnosti zahteva i raspoloživim kapacitetima pojedinca ili organizacije. Kontinuitet i tempo napretka diktira brzinu rada koja se balansira i stavlja u funkciju željene realizacije, uz uvažavanje svih komuniciranih očekivanja.

separator-1

Dobro struktuiran, strategijski utemeljen operativni plan spreman za implentaciju:

  • Definisanje jasnih ciljeva: razumevanje specifičnih željenih rezultata
  • Analiza snaga, slabosti, prilika i pretnji /SWOT – Strenghts, Weaknesses, Opportunities, Threats/: procena internih i eksternih faktora koji utiču na strateške pravce
  • Segmentacija publike: prilagođavanje operativnog plana za adresiranje specifičnih potreba, preferencija i ponašanja različitih segmenata publike
  • Strateško prioritizovanje: procena važnosti inicijativa u odnosu na izvodljivost i potencijala za doprinos postizanju ciljeva
  • Procena resursa: finansije, ljudi, vreme i znanje
  • Vremenski okvir i prekretnice projekta /Milestones/: obezbeđivanje praćenja napretka i osiguravanje blagovremenosti
  • Pristup kroz različite kanale: uključuje kombinaciju digitalnih i analognih aktivnosti kako bi se pristupilo što široj publici kroz različite platforme što osigurava sveobuhvatno i integrisano delovanje
  • Alokacija budžeta: razmatranje inicijativa, ekonomičnosti strategija i davanje prioriteta najefikasnijim pristupima
  • Interfunkcionalna saradnja: osigurava sprovođenje plana bez poteškoća u komunikaciji timova i pojedinaca
  • Integracija tehnologije: identifikovanje i integrisanje relevantnih alata za automatizaciju marketinga, platformi za analitiku ili drugih tehnologija koje poboljšavaju efikasnost i podržavaju sprovođenje plana
  • Obuka i razvoj kapaciteta: procena veština tima klijenta i pružanje obuka ili inicijativa za razvoj kapaciteta po potrebi što osigurava opremljenost tima za uspešno sprovođenje plana
  • Strategije za smanjenje rizika: planovi za smanjenje potencijalnih rizika i izazova u slučaju vanrednih situacija i proaktivno upravljanje rizicima koji mogu nastati tokom sprovođenja plana
  • Ključni pokazatelji performansi /KPI-Key Perfomance Indicators/: praćenje uspešnosti realizacije plana, raspodelu odgovornosti, eventualne adaptacije i unapređenje
  • Plan komunikacije: definisanje internog i eksternog načina komunikacije napretka, ažuriranja i rebalansa plana
  • Mehanizmi povratnih informacija: prikupljanje i odabir relevantnih podatka dobijenih od strane zainteresovanih strana /Stakeholders/, članova tima i ciljne publike za adaptacije, optimizacije i unapređenja tokom realizacije plana
  • Pilot programi ili testiranje: dorada na osnovu rezultata dobijenih u realnim uslovima
  • Kontinualno praćenje i adaptacija: analitički alat za detekciju i uvažavanje promena u okolnostima, nastalih prilika ili novih saznanja
  • Dokumentacija i izveštavanje: revizioni dokument koji sumira napredak i rezultate toka realizacije operativnog plana
  • Evaluacija po realizaciji: procena rezultata u odnosu na definisane ciljeve i identifikacija naučenog za buduće planiranje
  • Proslavljanje uspeha i novog znanja: pridavanja značaja postignuću, stečenom iskustvu i zajedništvu sa ciljem unapređenja sledećeg planiranja
separator-1

Cenovnik. Modularno dizajniran, precizno strukturiran i transparentan, osigurava da se angažuju i plaćaju samo neophodni servisi. Za svaki zadatak za koji nas angažujete postoji celovita lista svih usluga koja se odnosi na taj zadatak, i sastoji se od neophodnih i opcionih, kao i eventualnih dodatnih usluga trećih strana. Tokom Inicijanog Četa vezanog za konkretan zadatak, u direktnom razgovoru biramo odgovarajući skup usluga i kreiramo konačnu listu potrebnih usluga. Za usklađivanje cena sa različitim nivoima zahtevnosti, postoji indeks za zahtevnost. Osnovna cena pomnožena sa ovim indeksom daje adekvatnu cenu za zadatak na određenom nivou zahtevnosti, osiguravajući tačan i fer cenovni model koji odgovara potrebnom nivou usluga, što se argumentuje i dogovara tokom Inicijanog Četa. Na osnovu ovih informacija formira se ponuda. Za načelnu informisanost o kategorijama i opsegu cena preuzmite cenovnike date u .pdf formatu uz svaki zadatak.

Actionable Plan Pricing.pdf