Vizionarska strategija je napredan i inovativan pristup kojim se anticipiraju trendovi i mogućnosti.

Ide dalje od trenutnih ciljeva, pozicionira organizaciju za dugoročne uspehe inoviranjem, prilagođavanjem promenama i usklađivanjem sa vizijom.

Vizionarska strategija je strateški pristup koji usmerava donošenje odluka o promenama podstičući prilagodljivost i održiv rast.

Napomena o personalizovanom napretku. U procesu unapređenja profesionalnog nivoa ili prisutnosti, namere i zahtevi uvek će biti usklađeni sa procenjenim mogućnostima, kako bi se obezbedila realna izvodivost i postigao zadovoljavajući nivo rezultata u projektovanom kvalitetu. Proces započinje zajedničkim istraživanjem potreba i definisanjem ciljeva, gde se progres kroz krivu promišljanja ili učenja odvija brzinom koja je prilagođena kompleksnosti zahteva i raspoloživim kapacitetima pojedinca ili organizacije. Kontinuitet i tempo napretka diktira brzinu rada koja se balansira i stavlja u funkciju željene realizacije, uz uvažavanje svih komuniciranih očekivanja.

separator-1

Razvoj vizionarske strategije koja, pored postavljanja jasnog pravca, pozicionira organizaciju za dugoročne uspehe i inovacije:

  • Sesije strateškog otkrića: temeljne analitičke sesije sa zainteresovanim stranama /Stakeholders/  kroz koje se razumevaju trenutna stanja, izazovi, aspiracije i dugoročni ciljevi što uključuje sveobuhvatnu analizu internih i eksternih faktora
  • Analiza trendova i istraživanje tržišta: identifikacija prilika, tehnološkog napretka i promena u ponašanju potrošača što pomaže u kreiranju kvalitetne strategije
  • Analiza konkurencije: razumevanje industrijskih standarda i dinamike tržišta i identifikacija oblasti moguće diferencijacije
  • Analiza snaga, slabosti, prilika i pretnji /SWOT – Strenghts, Weaknesses, Opportunities, Threats/: procena internih i eksternih faktora koji utiču na strateške pravce
  • Definisanje vizije i misije: sažimanje svrhe organizacije, njenih vrednosti i dugoročnih aspiracija
  • Planiranje scenarija: razvoj prilagodljive strategije koje može da odgovori različitim mogućim razvojima
  • Uključivanje zainteresovanih strana /Stakeholders/: osigurava različite perspektive i kolektivno prihvatanje kroz radionice, intervjue ili ankete
  • Strategija plavog okeana /Blue Ocean/: pronalaženje neiskorišćenih tržišta i inovativnih pristupa koji vode ka suštinskoj diferencijaciji u odnosu na kategoriju
  • Inovativne radionice: podstiču razmišljanje i ideiranje kroz kreativne sesije koje generišu inovativne u skladu s vizionarskom strategijom
  • Procena tehnologije: identifikacija tehnoloških postignuća i njihovog potencijalnog uticaja na industriju koja mogu biti osnov vizionarske strategije
  • Kulturno i organizaciono usklađivanje: obezbeđivanje adekvatnosti i efikasne sprovodljivosti vizionarske strategije unutar postojećeg organizaciong okvira
  • Procena i ublažavanje rizika: identifikacija potencijalnih prepreka i izazova i razvijanje strategija za njihovo ublažavanje i osiguravanje uspešne realizacije vizionarske strategije
  • Putanja implementacije /Roadmap/: određivanje prekretnica projekta /Milestones/, vremenskih okvira i ključnih pokazatelja performansi /KBI – Key Business Indicator/ za praćenje napretka
  • Merenje i evaluacija: osiguravanje odgovornosti i prilagodljivosti kroz uspostavljanje metrika i kriterijuma za praćenje uspeha i uticaja vizionarske strategije
  • Kontinuirano učenje i prilagođavanje: uputstva za agilan odgovor organizacije prema spoljnim uticajima
  • Strateški partnerstva: unapređenje sposobnosti i brže postizanje strateških ciljeva
  • Praćenje strategije: isplanirano procenjivanje napretka, prikupljanja povratnih informacija za eventualne potrebne adaptacije, modifikacije ili evoluciju
  • Komunikacija i upravljanje promenama: efikasno komuniciranje vizionarske strategije internim i eksternim zainteresovanim stranama /Stakeholders/ što uključuje i adresiranje svih briga i indukovanje entuzijazma
separator-1

Cenovnik. Modularno dizajniran, precizno strukturiran i transparentan, osigurava da se angažuju i plaćaju samo neophodni servisi. Za svaki zadatak za koji nas angažujete postoji celovita lista svih usluga koja se odnosi na taj zadatak, i sastoji se od neophodnih i opcionih, kao i eventualnih dodatnih usluga trećih strana. Tokom Inicijanog Četa vezanog za konkretan zadatak, u direktnom razgovoru biramo odgovarajući skup usluga i kreiramo konačnu listu potrebnih usluga. Za usklađivanje cena sa različitim nivoima zahtevnosti, postoji indeks za zahtevnost. Osnovna cena pomnožena sa ovim indeksom daje adekvatnu cenu za zadatak na određenom nivou zahtevnosti, osiguravajući tačan i fer cenovni model koji odgovara potrebnom nivou usluga, što se argumentuje i dogovara tokom Inicijanog Četa. Na osnovu ovih informacija formira se ponuda. Za načelnu informisanost o kategorijama i opsegu cena preuzmite cenovnike date u .pdf formatu uz svaki zadatak.

Visionary Strategy Pricing.pdf