Uspešan konkurs podrazumeva kreativno postavljen proces sa dinamičnim i inovativnim pristupom za dobijanje predloga koji, osim što ispunjavaju, i prevazilaze očekivanja.
Ovakav pristup podstiče inventivnost i stimuliše učesnike na kreativno razmišljanje što uključuje temeljno istraživanje i informisanje, oblikovanje adekvatnog koncepta i predstavljanje ključnih prednosti s jasnom diferencijacijom.
Uspešan konkurs je onaj koji adresira kvalitetna razmišljanja i ideje, razmatra slabosti i i limite, vizuelno je dobro artikulisan i intrigira publiku.
Uspešan konkurs je dobro postavljen i efikasan konkurs sa visokim potencijalom isporuke koji treba da bude afirmativan i da obezbeđuje dobru interakciju sa isporučiocima kroz promišljeno praćenje procesa rada na konkursnom zadatku, kako bi se dobili raznovrsni predlozi korisnih i svežih rešenja koje karakteriše posvećenost izvrsnosti.
Napomena o personalizovanom napretku.. U procesu unapređenja profesionalnog nivoa ili prisutnosti, namere i zahtevi uvek će biti usklađeni sa procenjenim mogućnostima, kako bi se obezbedila realna izvodivost i postigao zadovoljavajući nivo rezultata u projektovanom kvalitetu. Proces započinje zajedničkim istraživanjem potreba i definisanjem ciljeva, gde se progres kroz krivu promišljanja ili učenja odvija brzinom koja je prilagođena kompleksnosti zahteva i raspoloživim kapacitetima pojedinca ili organizacije. Kontinuitet i tempo napretka diktira brzinu rada koja se balansira i stavlja u funkciju željene realizacije, uz uvažavanje svih komuniciranih očekivanja.

Efikasno komuniciranje vizije projekta, privlačenje inovativnih predloga, identifikacija i odabir adekvatnih isporučioca koji mogu da isporuče željeni koncept:
- Definisanje opsega projekta: obuhvata specifične ciljeve, zadatke i opis očekivanih rezultata kako bi isporučioci imali mogućnost za što sveobuhvatnije razumevanje projekta i zahteva
- Identifikacija ključnih komponenti: poznatost koncepta, ciljeva, vremenskog okvira, budžeta i eventualnih specifičnih zahteva pomaže u organizaciji konkursa i olakšava potencijalnim isporučiocima da adekvatno i efikasno odgovore
- Kreiranje privlačnog konkursa: inspirativan i jasan opis projekta koji ističe njegov karakter i atraktivnost dok komunicira željene ishode
- Kriterijumi selekcije: ekspertize, iskustvo, inovativnost, uverljivost, pouzdanost i sposobnost da se predloženi koncept oživi
- Diversifikacija isporučilaca: identifikacija i pozivanje po tipu i stilu različitih potencijalnih isporučilaca koji mogu da ponude različite perspektive i veštine što stvara preduslov za dobijanje različitih i inovativnih predloga
- Ugovori o poverljivosti /NDA- Non Disclousure agreement/: zaštita osetljivih informacija
- Informativne sesije: prilika da se isporučioci dodatno informišu o projektu kroz postavljanje pitanja i traženje pojašnjenja što obezbeđuje kvalitetnije razumevanje zahteva projekta
- Sesije za pitanja i odgovore: adresiranje nejasnoća ili pitanja koja mogu da imaju potencijalni isporučioci što promoviše transparentnost i doprinosi izbegavanju nesporazuma
- Format i smernice za predloge: pregled projekta, pristup, vremenski okvir, budžet, ekspertiza tima i eventualni specifični zahtevi što prijavama omogućava da bude adekvatne
- Rok za predaju predloga: osigurava da potencijalni isporučioci imaju dovoljno vremena da pripreme promišljene i dobro izrađene ponude
- Evaluacija: formiranje evalucionog tela sastavljenog od relevantnih zainteresovanih strana /Stakeholders/ raznolikih ekspertiza za ocenjivanje rezultata konkursa sa različitih aspekata
- Opciona prezentacija isporučilaca: uživo ili onlajn, omogućava dublje istraživanje ponuđenih predloga i daje mogućnost za dodatna pojašnjenja
- Povratne informacije i pojašnjenja: traženje dopuna ili pojašnjenja o određenim aspektima predloga ili davanje uputstava za njihovo poboljšanje
- Odabir predloga: svim učesnicima konkursa komunicira se da je odabran predlog koji najviše odgovara ciljevima i viziji projekta
- Pregovori i ugovori: pregovori sa izabranim isporučiocem u vezi sa uslovima, odredbama i ugovornim obavezama uz osiguravanje usaglašenosti očekivanja obeju strana pre početka saradnje
- Prilike za naknadnu saradnju: istraživanje mogućnosti za kontinuiranu saradnju sa svim učesnicima bez obzira što nisu izabrani za trenutni projekat što podstiče pozitivne odnose i može da obezbedi dopunu u realizaciji projekta ili buduću saradnju

Cenovnik. Modularno dizajniran, precizno strukturiran i transparentan, osigurava da se angažuju i plaćaju samo neophodni servisi. Za svaki zadatak za koji nas angažujete postoji celovita lista svih usluga koja se odnosi na taj zadatak, i sastoji se od neophodnih i opcionih, kao i eventualnih dodatnih usluga trećih strana. Tokom Inicijanog Četa vezanog za konkretan zadatak, u direktnom razgovoru biramo odgovarajući skup usluga i kreiramo konačnu listu potrebnih usluga. Za usklađivanje cena sa različitim nivoima zahtevnosti, postoji indeks za zahtevnost. Osnovna cena pomnožena sa ovim indeksom daje adekvatnu cenu za zadatak na određenom nivou zahtevnosti, osiguravajući tačan i fer cenovni model koji odgovara potrebnom nivou usluga, što se argumentuje i dogovara tokom Inicijanog Četa. Na osnovu ovih informacija formira se ponuda. Za načelnu informisanost o kategorijama i opsegu cena preuzmite cenovnike date u .pdf formatu uz svaki zadatak.