Snažan vizuelni identitet je upečatljivo i pamtljivo predstavljanje brenda kroz simbol, boju i grafičke elemente.

Utisak koji ostavlja podstiče prepoznavanje brenda, njegovog karaktera i suštine i vrednosti organizacije.

Doslednost snažnog vizuelnog identiteta indukuje poverenje u brend i kumulativno gradi poznatost i ličnu relaciju i identifikaciju s korisnicima.

Napomena o personalizovanom napretku. U procesu unapređenja profesionalnog nivoa ili prisutnosti, namere i zahtevi uvek će biti usklađeni sa procenjenim mogućnostima, kako bi se obezbedila realna izvodivost i postigao zadovoljavajući nivo rezultata u projektovanom kvalitetu. Proces započinje zajedničkim istraživanjem potreba i definisanjem ciljeva, gde se progres kroz krivu promišljanja ili učenja odvija brzinom koja je prilagođena kompleksnosti zahteva i raspoloživim kapacitetima pojedinca ili organizacije. Kontinuitet i tempo napretka diktira brzinu rada koja se balansira i stavlja u funkciju željene realizacije, uz uvažavanje svih komuniciranih očekivanja.

separator-1

Kreiranje i razvoj snažnog vizuelnog identiteta koji efikasno komunicira suštinu pojedinca, organizacije ili brenda:

  • Prepoznavanje i analiza brenda: sprovođenje temeljnog istraživanja i sesija razumevanja brenda kako bi odredili vrednosti, misiju, ciljnu grupu i jedinstvene prodajne tačke /USP – Unique Selling Proposition/ pojedinca ili organizacije što je osnov za vizuelnu identifikaciju
  • Analiza konkurencije: identifikacija vizuelnih trendova, diferencijatora i prilika za isticanje na tržištu
  • Elementi brenda: kreiranje logotipa, određivanje palete boja, tipografije, stila slika /Type of Images/ i razvoj pratećih grafičkih komponenata koji se usklađuju sa karakterom brenda i porukama
  • Logotip: proces sažimanja suštine brenda kroz kontemplaciju svih prisutnih elemenata i uticaja
  • Paleta boja: rezonancija sa brendom i kategorijom i izazivanje željene emocije kroz ustanovljavanje psihološkog doživljaja određene boje od strane ciljne grupe
  • Tipografija: odabir fontova i stilova za sve potrebe aplikacije radi postizanja dosledne pojavnosti brenda u svim komunikacijama
  • Stil slika /Type of Images/: smernice za stil slika ili kreiranje baze slika (fotografije, ilustracije, grafika) koje mogu da se koriste u brend materijalima što unapređuje prepoznatljivost i korelira sa karakterom brenda i porukama
  • Način upotrebe vizuelnog identiteta: pravila, uputstva i preporuke za ispravnu upotrebu elemenata brenda na različitim platformama i medijima
  • Skice /Mockups/ i prototipovi: gruba vizualizacija koja daje ideju i smernice za razmišljanje o konačnom vizuelnom identitetu ili njegovoj primeni u različitim kontekstima i medijima
  • Primena vizuelnog identiteta: istraživanje načina na koje će se vizuelni identitet primenjivati na različitim tačkama kontakta /Touch Points/ za sve relevantne platforme i kanale komunikacije
  • Upotrebljivost: jasnoća oblika i detalja, boja, kontrasta, odnosa veličina elemenata, proporcija, čitljivosti i prilagođenosti mogućnostima osoba sa invaliditetom
  • Knjiga standarda: objedinjena pravila i uputstva za upotrebu standarda brenda što obezbeđuje ispravnu primenu vizuelnih elemenata u internim i eksternim komunikacijama
  • Iterativni proces dizajniranja: poboljšavanje kvaliteta, upotrebljivosti i univerzalne dopadljivosti vizuelnog identiteta kroz razmenu informacija o mišljenjima i utiscima svih zainteresovanih strana  /Stakeholders/ u svim fazama kreiranja
  • Konstruktivna saradnja i argumentovano usvajanje: osigurava da konačni vizuelni identitet bude usklađen sa postavljenom vizijom i ciljevima
  • Podrška implementaciji: obezbeđuje adekvatnu postavku vizuelnog identiteta na različite platforme i medije
  • Kontinuirano praćenje i evolucija: svest o doživljaju vizuelnog identiteta od strane ciljanih javnosti, evolutivno usklađivanje i dorada
separator-1

Cenovnik. Modularno dizajniran, precizno strukturiran i transparentan, osigurava da se angažuju i plaćaju samo neophodni servisi. Za svaki zadatak za koji nas angažujete postoji celovita lista svih usluga koja se odnosi na taj zadatak, i sastoji se od neophodnih i opcionih, kao i eventualnih dodatnih usluga trećih strana. Tokom Inicijanog Četa vezanog za konkretan zadatak, u direktnom razgovoru biramo odgovarajući skup usluga i kreiramo konačnu listu potrebnih usluga. Za usklađivanje cena sa različitim nivoima zahtevnosti, postoji indeks za zahtevnost. Osnovna cena pomnožena sa ovim indeksom daje adekvatnu cenu za zadatak na određenom nivou zahtevnosti, osiguravajući tačan i fer cenovni model koji odgovara potrebnom nivou usluga, što se argumentuje i dogovara tokom Inicijanog Četa. Na osnovu ovih informacija formira se ponuda. Za načelnu informisanost o kategorijama i opsegu cena preuzmite cenovnike date u .pdf formatu uz svaki zadatak.

Powerful Visual Identity Pricing.pdf