Neprikosnovena reputacija predstavlja poznatost i poštovanost kompanije ili pojedinca u domenu delovanja.
Dosledno ispunjavanje obećanja, etičke poslovne prakse i pouzdanost kompanije grade poverenje i poštovanje od strane zainteresovanih strana /Stakeholders/.
Neprikosnovena reputacija pojedinca podrazumeva integritet, kompetentnost i relevantna postignuća što indukuje poverenje i poštovanje profesionalnog statusa.
Neprikosnovena reputacija zasniva se na pozitivnom odnosu stečenom kroz aktivnosti i rezultate.
Napomena o personalizovanom napretku. U procesu unapređenja profesionalnog nivoa ili prisutnosti, namere i zahtevi uvek će biti usklađeni sa procenjenim mogućnostima, kako bi se obezbedila realna izvodivost i postigao zadovoljavajući nivo rezultata u projektovanom kvalitetu. Proces započinje zajedničkim istraživanjem potreba i definisanjem ciljeva, gde se progres kroz krivu promišljanja ili učenja odvija brzinom koja je prilagođena kompleksnosti zahteva i raspoloživim kapacitetima pojedinca ili organizacije. Kontinuitet i tempo napretka diktira brzinu rada koja se balansira i stavlja u funkciju željene realizacije, uz uvažavanje svih komuniciranih očekivanja.

Izgradnja i održavanje neprikosnovene reputacije:
- Revizija ugleda: identifikacija postojećih snaga i slabosti radi razvoja strateškog plana za unapređenje
- Pozicioniranje brenda: osigurava jedinstvenu i ubedljivu pojavnost koju ciljne grupe adekvatno percipiraju
- Onlajn prisustvo: dosledno brendirani i tačan veb sajt, profili na društvenim mrežama i onlajn recenzije i aktivna interakcija sa onlajn publikom
- Strategija upravljanja ugledom: proaktivne mere za poboljšanje pozitivnih percepcija i reaktivne mere za adresiranje i ublažavanje negativnih povratnih informacija
- Kanali za povratne informacije od korisnika: ankete, recenzije i preporuke koje podstiču zadovoljne korisnike da onlajn dele svoja pozitivna iskustva
- Planiranje upravljanja krizama: adresiranje potencijalnih pretnji ugledu što uključuje pripremu odgovora na različite scenarije i definisan proces u slučaju eskalacije
- Transparentna komunikacija: informisanje korisnika, zaposlenih i javnosti o važnim razvojima, inicijativama i promenama u okviru organizacije
- Programi osiguranja kvaliteta: obezbeđuju kontinualnost u održavanju kvaliteta proizvoda ili usluga što je neophodan element za neprikosnovenu reputaciju
- Obuka zaposlenih o upravljanju ugledom: zaposleni kao ambasadori brenda koji pozitivno utiču na ugled organizacije
- Brend narativ: isticanje vizije, misije, vrednosti i uticaja što stvara emotivne veze i doprinosi ugledu
- Izuzetna korisnička usluga: pozitivna korisnička iskustva značajno doprinose izgradnji reputacije
- Inicijative društvene odgovornosti: učestvovanje u projektima zajednice ili podrška društvenim inicijativama što pozitivno utiče na percepciju brenda
- Partnerstva i saradnje: asocijacije sa pouzdanim entitetima unapređuju kredibilitet
- Redovne revizije i procene: praćenje pokazatelja performansi i prilagođavanje na osnovu dobijenih rezultata
- Krizni onlajn tim: pravovremeno i adekvatno adresiranje i tretiranje negativnih komentara ili recenzija radi kontrole štete
- Ambasadori brendova: programi putem kojih zadovoljni korisnici ili uticajni pojedinci promovišu brend i doprinose ugledu
- Odnosi sa medijima i pokrivenost: pozitivna medijska pokrivenosti kroz saopštenja za štampu, intervjue i članke
- Vođstvo u mišljenju /Thought Leadership/: liderstvo u pripadajućem sektoru kroz prikaz ekspertiza i afirmaciju autoriteta putem informativnih članaka, kolumni ili učestvovanja u govorničkim angažmanima
- Nominacije za nagrade i priznanja: stremljenje ka osvajanju relevantnih industrijskih nagrada i priznanja što doprinosi neprikosnovnenoj reputaciji u industriji
- Kontinuirano unapređenje: aktivno rad na povratnim informacijama, identifikacija i uvažavanje problema korisnika i sprovođenje kontinuiranih unapređenja na osnovu dobijenih uvida

Cenovnik. Modularno dizajniran, precizno strukturiran i transparentan, osigurava da se angažuju i plaćaju samo neophodni servisi. Za svaki zadatak za koji nas angažujete postoji celovita lista svih usluga koja se odnosi na taj zadatak, i sastoji se od neophodnih i opcionih, kao i eventualnih dodatnih usluga trećih strana. Tokom Inicijanog Četa vezanog za konkretan zadatak, u direktnom razgovoru biramo odgovarajući skup usluga i kreiramo konačnu listu potrebnih usluga. Za usklađivanje cena sa različitim nivoima zahtevnosti, postoji indeks za zahtevnost. Osnovna cena pomnožena sa ovim indeksom daje adekvatnu cenu za zadatak na određenom nivou zahtevnosti, osiguravajući tačan i fer cenovni model koji odgovara potrebnom nivou usluga, što se argumentuje i dogovara tokom Inicijanog Četa. Na osnovu ovih informacija formira se ponuda. Za načelnu informisanost o kategorijama i opsegu cena preuzmite cenovnike date u .pdf formatu uz svaki zadatak.