Intrigantan intervju, izgovoren ili napisan, predstavlja ličnost i komunicira njenu posebnost, vrednosti i postignuća.
Od menadžera nižeg nivoa koji opisuju svoje specifične uloge i uticaj do visokih izvršnih direktora poput CEO-a ili članova Upravnog odbora koji objašnjavaju viziju organizacije, strategiju i buduće planove, intrigantni intervju impresionira pružanjem ekskluzivnih perspektiva.
Intrigantan intervju efikasno komunicira kompanijske ili lične vrednosti, postignuća i vizije, ostavlja snažan utisak i uticaj na publiku.
Napomena o personalizovanom napretku. U procesu unapređenja profesionalnog nivoa ili prisutnosti, namere i zahtevi uvek će biti usklađeni sa procenjenim mogućnostima, kako bi se obezbedila realna izvodivost i postigao zadovoljavajući nivo rezultata u projektovanom kvalitetu. Proces započinje zajedničkim istraživanjem potreba i definisanjem ciljeva, gde se progres kroz krivu promišljanja ili učenja odvija brzinom koja je prilagođena kompleksnosti zahteva i raspoloživim kapacitetima pojedinca ili organizacije. Kontinuitet i tempo napretka diktira brzinu rada koja se balansira i stavlja u funkciju željene realizacije, uz uvažavanje svih komuniciranih očekivanja.

Priprema intrigantnog intervjua koji efikasno komunicira ključne poruke, angažuje publiku i doprinosi afirmaciji entiteta:
Audio i video intervjui:
- Obuka za medije: oblikovanje poruka, efikasna komunikacija i tretiranje izazovnih pitanja
- Ključne poruke: identifikacija i naglašavanje jasnih i sažetih poruka usklađenih s postavljenim ciljevima, temom i tipom intervjua
- Tehnike pripovedanja: angažujući intervju s namenskom uptrebom anegdota, citata, primera i metafora radi što upečatljivijeg prenošenja poruka
- Probni intervju: trening intervju koji simulira realne uslove na osnovu kog se unapređuje nastup, ton i poznavanje sadržaja
- Govor tela: postura, gestovi, izraza lica koji emituju samopouzdanje i autoritet
- Kontakt očima: stvaranje veze sa sagovornikom i izgradnja kredibiliteta
- Priprema za pitanja: pretpostavljanje mogućih pitanja i osmišljavanje seta adekvatnih odgovora
- Medija protokol: definisanje smernica za razgovor s novinarima, poštovanje formata intervjua i upravljanje interesovanjima indukovanih intervjuom
- Personalizovani odgovori: prilagođavanje odgovora specifičnoj publici intervjua uzimajući u obzir nivo tehničkih detalja, narativ i ton koji rezonuju s publikom
- Promocija ključnih poruka: dosledna promocija ključnih poruka tokom čitavog intervjua i afirmacija prioritetnih tema u funkciji ciljeva
- Sagledavanje izvedbe govora: evaluacija postignutog efekta, odgovora publike i adresiranje oblasti za poboljšanja
- Sagledavanje datog intervjua: evaluacija postignutog efekta, reakcija publike i medija i adresiranje oblasti za poboljšanja
Pisani intervju:
- Upitnik za intervju: osigurava da su pitanja odgovarajuće formulisana kako bi obezbedila pronicljive i angažovane odgovore
- Mapiranje poruka: osigurava da odgovori budu usklađeni sa strategijom komunikacije
- Oblikovanje priče: kreiranje narativa koji intervjuu dodaju lični aspekt, karakter i identifikacionu ravan
- Jasnoća i jednostavnost: komuniciranje složenih koncepata na razumljiv način jednostavan za praćenje
- Uređivačko uputstvo: smernice za unapređenje strukture, toka i koherentnosti pisanih odgovora i provera jasnoće, gramatike i ukupnog utiska pripremljenog intervjua
- Glas brenda /Brand Voice/: osigurava da pisanim odgovori dosledno odražavaju ličnost i karakter davaoca intervjua
- Promovisanje postignuća: isticanje ključnih postignuća, aktivnosti ili uspešnosti kroz odgovore na intervju što doprinosi kvalitetu i kompletnosti sadržaja
- Autentičnost: iznošenje autentičnih uvida i perspektive
- Razmatranja krizne komunikacije: priprema za diplomatski pristup izazovnim temama ili potencijalno osetljivim pitanjima
- Pregled i revizije: iterativna revizija pisanih odgovora obezbeđuje da konačni sadržaj odgovara viziji i ciljevima
Saveti:
- Pristup usredsređen na publiku: sagledavanje interesa i potreba publike
- Probe: povećavanje samopouzdanja i kvaliteta izvedbe
- Ciklusi unapređenja: uspostavljanje kontinuirane petlje povratnih informacija daje uvide na osnovu kojih se prilagođava sadržaj intervjua
- Autorizacija: osigurava da finalni materijal bude pregledan i odobren kako bi ostao u skladu sa vrednostima, ciljevima i zakonskim regulativama
- Konzistentnost na različitim kanalima: usklađivanje govornih i pisanih intervjua sa uslovima različitih kanala radi dosledne komunikacije poruka i korelacije sa ostalim komunikacionim aktivnostima
- Angažovanje posle intervjua: podsticanje na interakciju s publikom nakon intervjua putem društvenih mreža ili imejlom

Cenovnik. Modularno dizajniran, precizno strukturiran i transparentan, osigurava da se angažuju i plaćaju samo neophodni servisi. Za svaki zadatak za koji nas angažujete postoji celovita lista svih usluga koja se odnosi na taj zadatak, i sastoji se od neophodnih i opcionih, kao i eventualnih dodatnih usluga trećih strana. Tokom Inicijanog Četa vezanog za konkretan zadatak, u direktnom razgovoru biramo odgovarajući skup usluga i kreiramo konačnu listu potrebnih usluga. Za usklađivanje cena sa različitim nivoima zahtevnosti, postoji indeks za zahtevnost. Osnovna cena pomnožena sa ovim indeksom daje adekvatnu cenu za zadatak na određenom nivou zahtevnosti, osiguravajući tačan i fer cenovni model koji odgovara potrebnom nivou usluga, što se argumentuje i dogovara tokom Inicijanog Četa. Na osnovu ovih informacija formira se ponuda. Za načelnu informisanost o kategorijama i opsegu cena preuzmite cenovnike date u .pdf formatu uz svaki zadatak.