Kredibilni PR /PR – Public Relations/ podrazumeva uspostavljanje dosledne i autentične predstave o kompaniji ili pojedincu u odnosu sa javnostima.
Zasnivaju se na transparentnoj komunikaciji i fokusiraju na izgradnju i održavanje pozitivnih odnosa s javnošću, medijima i zainteresovanim stranama /Stakeholders/.
Kredibilni PR gradi dobru reputaciju dostavljanjem tačnih i pouzdanih informacija i doprinosi čvrstoj osnovi poverenja i pozitivne percepcije ciljanih javnosti.
Napomena o personalizovanom napretku. U procesu unapređenja profesionalnog nivoa ili prisutnosti, namere i zahtevi uvek će biti usklađeni sa procenjenim mogućnostima, kako bi se obezbedila realna izvodivost i postigao zadovoljavajući nivo rezultata u projektovanom kvalitetu. Proces započinje zajedničkim istraživanjem potreba i definisanjem ciljeva, gde se progres kroz krivu promišljanja ili učenja odvija brzinom koja je prilagođena kompleksnosti zahteva i raspoloživim kapacitetima pojedinca ili organizacije. Kontinuitet i tempo napretka diktira brzinu rada koja se balansira i stavlja u funkciju željene realizacije, uz uvažavanje svih komuniciranih očekivanja.

Unapređenje vidljivosti, izgradnja pozitivnih odnosa s interesnim grupama i doprinos dobrom imidžu korporacije:
- Razvoj PR strategije: usklađivanje s ciljevima organizacije i definisanje ključnih poruka, ciljnih grupa i željenih rezultata
- Upravljanje odnosima s medijima: izgradnja i održavanje pozitivnih odnosa s novinarima, urednicima i uticajnim osobama, redovna interakcija s medijima radi pružanja pravovremenih i relevantnih informacija
- Kreiranje i distribucija saopštenja za medije: osigurava da saopštenja za medije budu aktuelna i zasnovana na komunikacionoj platformi i prilici
- Trening medija za izvršne direktore: unapređivanje komunikaciih veština kroz pripreme za intervjue, razvoj mehanizma za odgovaranje na teška pitanja i efikasno prenošenje željenih poruka
- Planiranje komunikacije u kriznim situacijama: procedure, ključni kontakti i strategije komunikacije što obezbeđuje očuvanje kredibilnosti
- Programi za afirmaciju lidera u industrijama /Thought Leadership Program/: pozicioniranje ključnih izvršnih direktora ili eksperata unutar organizacije kao lidera u svojim oblastima što se postiže kroz autorske tekstove, govorne angažmane i učešća u industrijskim forumima
- Odnosi s analitičarima iz industrije: deljenje relevantnih uvida, izveštaja i ažuriranja kako bi se dobila dodatna pokrivenost i preporuke u industriji
- Kreiranje sadržaja za PR: priče, studije slučaja i bele knjige sa prilagođenim sadržajima koji ističu ekspertize, postignuća i doprinose
- Integracija društvenih mreža: korišćenje društvenih platformi za amplifikaciju PR poruka i angažovanje publike za deljenje vesti i informacija u realnom vremenu
- Planiranje i upravljanje događajima: lansiranje proizvoda, organizovanje konferencija za medije ili industrijskih foruma što su događaji koji kreiraju prilike za direktan kontakt s medijima i zainteresovanim stranama /Stakeholders/
- Prijave i nominacije za nagrade: identifikovanje relevantnih industrijskih nagrada i podnošenje prijava ili prihvatanje nominacija odnosno lobiranje za sve one koje mogu da unaprede kredibilitet i generišu pozitivna priznanja
- Kontinuirano praćenje medijske pokrivenosti: implementacija alata za praćenje medijske pokrivenosti, sentimenta i trendova, redovno procenjivanje uticaja PR napora i prilagođavanje strategija
- Pozicioniranje brenda na tržištu: PR aktivnosti usklađene sa strategijom brenda koje grade pozitivnu tržišnu percepciju
- Povratna informacija i evaluacija: prikupljanje povratnih informacija iz medijskih interakcija i PR kampanja, evaluacija efikasnosti PR inicijativa i njihova optimizacija na osnovu analize podataka
- Uključenost u zajednicu i inicijative korporativne društvene odgovornosti /CSR – Corporate Social Responsibility/: isticanje korporativnog angažmana u zajednici i korisnih inicijativa za pozitivne doprinose društvu koji ujedno i unapređuju reputaciju i verodostojnost korporacije
- Autorski tekstovi izvršnih direktora: kreiranje članaka ili autorskih tekstova koje potpisuju izvršni direktori i njihovo plasiranje u relevantnim publikacijama za građenje autoriteta u industriji
- Razvoj partnerstava: identifikovanje i korišćenje partnerstava koja doprinose dobroj reputaciji, saradnja s drugim organizacijama u zajedničkim PR aktivnostima
- Redovne konferencije za medije: obaveštavanje o aktuelnim dešavanjima, dostignućima i strategijama, održavanje otvorenih linija komunikacije s novinarima
- Merenje ključnih pokazatelja performansi /KPI – Key Performance Indicators/: medijska pominjanja, pokrivenost ciljne grupe /Reach/, analiza tonaliteta i analiza ekvivalentne vrednosti PR-a /AVE – Advertising Value Equivalent/
- Prilagođavanje trendovima industrije: praćenje trendova industrije i promena u medijima i kontinualno unapređenje adekvatnosti PR strategija radi iskorištenja novonastajućih prilika

Cenovnik. Modularno dizajniran, precizno strukturiran i transparentan, osigurava da se angažuju i plaćaju samo neophodni servisi. Za svaki zadatak za koji nas angažujete postoji celovita lista svih usluga koja se odnosi na taj zadatak, i sastoji se od neophodnih i opcionih, kao i eventualnih dodatnih usluga trećih strana. Tokom Inicijanog Četa vezanog za konkretan zadatak, u direktnom razgovoru biramo odgovarajući skup usluga i kreiramo konačnu listu potrebnih usluga. Za usklađivanje cena sa različitim nivoima zahtevnosti, postoji indeks za zahtevnost. Osnovna cena pomnožena sa ovim indeksom daje adekvatnu cenu za zadatak na određenom nivou zahtevnosti, osiguravajući tačan i fer cenovni model koji odgovara potrebnom nivou usluga, što se argumentuje i dogovara tokom Inicijanog Četa. Na osnovu ovih informacija formira se ponuda. Za načelnu informisanost o kategorijama i opsegu cena preuzmite cenovnike date u .pdf formatu uz svaki zadatak.