Prvi radni susret vezan za bilo koji zadatak, kao dvočasovni razgovor realizovan telefonom, video pozivom ili na sastanku.
Direktna i konstruktivna diskusija kroz koju razmenjujemo informacije i definišemo zadatke, artikulišući potrebe, konstatujući okolnosti i specifičnosti, gde je razumevanje zadatka i cilja osnovna svrha radnog susreta.
Zaključni dokument koji sublimira rezultate razgovora obuhvata informativni uvod, osnovnu ponudu i sažetu, sveobuhvatnu listu strukturiranih usluga neophodnih za realizaciju konkretnog zadatka. Inicijalni Čet je pristup specijalno osmišljenim rešenjima i iskustvu, metodologiji dizajniranoj sa razumevanjem, namenjen da se prepozna i predoči stateška prilika za neuporedivi poslovni uspeh.
Inicijalni Čet je prvi korak ka personalizovanoj podršci vašem poslovanju.
Ovako strukturirani pristup osigurava da Inicijalni Čet bude produktivna i informativna sesija i postavi temelj za saradnju:
Napomena o personalizovanom napretku. U procesu unapređenja profesionalnog nivoa ili prisutnosti, namere i zahtevi uvek će biti usklađeni sa procenjenim mogućnostima, kako bi se obezbedila realna izvodivost i postigao zadovoljavajući nivo rezultata u projektovanom kvalitetu. Proces započinje zajedničkim istraživanjem potreba i definisanjem ciljeva, gde se progres kroz krivu promišljanja ili učenja odvija brzinom koja je prilagođena kompleksnosti zahteva i raspoloživim kapacitetima pojedinca ili organizacije. Kontinuitet i tempo napretka diktira brzinu rada koja se balansira i stavlja u funkciju željene realizacije, uz uvažavanje svih komuniciranih očekivanja.

UVOD:
- Srdačna dobrodošlica na Inicijalni Čet
- Kratko predstavljanje svrhe i strukture razgovora
INPUTI KLIJENATA:
- Razmena informacija o poslovanju, izazovima i specifičnim potrebama
- Diskusija o tipu i ciljevima delegiranih zadataka
POJAŠNJENJE I PITANJA:
- Pitanja koja osiguravaju potpuno razumevanje zahteva
- Odgovori na sve eventualne nejasnoće vezane za konkretne usluge ili proces rada
KONSTRUKTIVNA DISKUSIJA:
- Pripremni konsultativni dijalog za sagledavanje mogućih strategija i rešenja
- Pretpostavka osnovnih uvida i preporuka na bazi ulaznih podataka
PRILAGOĐAVANJE USLUGA:
- Razmatranje načina na koji će usluge biti prilagođene uslovima
- Istraživanje različitih opcija i pristupa koji se uklapaju u postavljene ciljeve
PREGLED PONUDE:
- Osvrt na strukturu ponude koju će klijent dobiti nakon Inicijalnog Četa
- Naglašavanje namene i značaja uvoda, osnovne ponude i precizne liste zadataka i usluga
NAPREDNI KORACI:
- Pružanje informacija o narednim koracima u procesu, uključujući vremenski okvir za dostavljanje pisane ponude sa finansijskom ponudom
- Odgovaranje na sva dodatna pitanja
ZAKLJUČAK:
- Kratka rekapitulacija razgovora i zaključak o rezultatu i daljem planu saradnje

Cenovnik. Modularno dizajniran, precizno strukturiran i transparentan, osigurava da se angažuju i plaćaju samo neophodni servisi. Za svaki zadatak za koji nas angažujete postoji celovita lista svih usluga koja se odnosi na taj zadatak, i sastoji se od neophodnih i opcionih, kao i eventualnih dodatnih usluga trećih strana. Tokom Inicijanog Četa vezanog za konkretan zadatak, u direktnom razgovoru biramo odgovarajući skup usluga i kreiramo konačnu listu potrebnih usluga. Za usklađivanje cena sa različitim nivoima zahtevnosti, postoji indeks za zahtevnost. Osnovna cena pomnožena sa ovim indeksom daje adekvatnu cenu za zadatak na određenom nivou zahtevnosti, osiguravajući tačan i fer cenovni model koji odgovara potrebnom nivou usluga, što se argumentuje i dogovara tokom Inicijanog Četa. Na osnovu ovih informacija formira se ponuda. Za načelnu informisanost o kategorijama i opsegu cena preuzmite cenovnike date u .pdf formatu uz svaki zadatak.